Princess…. Blog

ton exw vrei ke ton exasa…

Posted on: March 9, 2009

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
δανεική παρουσία
έχω τόσα να κάνω
και δεν έχουν ουσία

όπου είσαι πηγαίνω
δίχως λόγο να πάω
με τους φίλους σου βγαίνω
επαφή να κρατάω

Κάποιες μέρες ακούω
στη σιωπή τη φωνή σου
πάνε μέρες που λείπεις
κι είμαι ακόμα μαζί σου

σε ρωτάω τι έχεις
και σου λέω καλημέρα
σ΄αγαπάω μην τρέχεις
είσ΄ακόμα εδώ πέρα

Προσπαθώ να ξεχάσω
όμως κάτι συμβαίνει
ό,τι όμορφο πιάσω
να το δεις περιμένει

Σ΄ έχω βρει και σε χάνω
Σ΄έχω βρει…
Και σε χάνω…

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
σταθερή μου αξία
η ζωή μου σε τάξη
κι η καρδιά σ΄αταξία

Έχεις γίνει συνήθεια
και το μόνιμο θέμα
σου δανείζω αλήθεια
να πληρώνεις το ψέμα

Κάποιες νύχτες στους δρόμους
σε τρακάρω τυχαία
είν΄αμάξια οι μόνοι
και οι σχέσεις τροχαία

στα παλιά μας τα στέκια
όπως πάντα συχνάζω
είχα πει πως θ΄αλλάξω
κι όσο αλλάζω σου μοιάζω

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
Σ΄έχω βρει…
Και σε χάνω…
Σ΄έχω βρει και σε χάνω

poso diskolo ine na pisteveis pws exeis vrei kapio na sou ala3ei tin zwh ke sto telos na katalamveneis pws apla esi den simenes tpt gi’ afton.. den lew pws mou ipe pragmata ke egw ta pistepsa apla ixa alli entiposi ke twra paei peta3e to poulaki efige gia allo klari… xthes skeftomouna poso 3ekinise olo afto ke pws katali3e ti mikros pou ine o kilos tis zwhs… ta kefelea tou vivliou pou onomazete zwh merikes fores teleiwnoun prin kan arxisoun…. den pirazei omws emeis sinexizoume… den tha ta vapsoume ke mavra… toulaxistw oxi mprosta se allous… forame tin wreoteri mas maska ke vgenoume ke tous sinantame… ke tote… me nixia ke me dontia kratame tin maska na min pesei na min doun pws pragmatika niwthoume… ke otan 3afnika vrethoume monoi ke h maska pesei gt den exou allh dinami na tin kratame tote…. tote ine pou pragmatika 3espame… alla pote ma pote mprosta se allous….. tosi mona3ia den exw niwsei pote… alla opws lene iparxei panta h prwti fora… merikes fores nostalgo ta palia… pou panta ixa kapion na milisw alla meta pali skeftome ti na to kanw afou sto telos moni mou tha ime molis pesei h maska….

merikes fores lew ston eafto mou pws ine kalitera pou exw afto to proterima na min kollaw sto paralthon alla to paralthon ine ekei ke trexei… na se ftasei na sou thimisei katastaseis pou eginan prin 1 mina, 5 mines, 2 xronia, akoma ke 10 meres… alla telos pia vazw miakenourgia maska ke mia panoplia pou den tin perna tpt pia ke vgenw vgenw gia mena….

Leave a Reply

